Рекламация и връщане

Съгласно закона за защита на потребителите, клиентът има право да върне или замени всеки поръчан от moderncraft.bg продукт, в срок до 14 дни след получаването му.

 

Връщане на продукт може да се извърши при следните случаи: дефект на стоката, констатирани липси, несъответствие с размер, цвят или марка на продукта. Трябва да се има предвид, че снимките на продуктите на сайта са с илюстративна цел и възможно да има леко разминаване с цветовете и шарките на платовете, от които са изработени продуктите

 

При връщане или замяна на продукт трябва да ни изпратите e-mail (support@moderncraft.bg), с който да ни уведомите за връщането на продукта и да ни го изпратите обратно в ненарушен търговски вид, в оригинална фабрична опаковка, с етикети, неупотребяван, чист, без страничен мирис (крем, парфюм, цигарен дим), неизползван (продукта не е носен, пран, гладен или скъсан) заедно с всички получени документи.

 

Разходите по връщането или замяната на продукта са за сметка на купувача, освен в случаите когато връщането е по вина на moderncraft.bg. Когато връщането (в случай на рекламация) е по наша вина, куриерската такса се поема от нас.

 

Връщане на сумата за продуктите става до 14 дни, считано от датата, на която ги получим, чрез банков превод (необходимо е да посочите банка, IBAN, BIC, име на титуляра на сметката). МАЕ Трейд ЕООД не носи отговорност за грешно попълнени банкови данни.

 

Стоката трябва да бъде добре опакована с цел обезопасяване по време на транспортиране и изпратена с куриерска фирма Еконт на адрес гр. София, офис на Еконт – Разсадника, бул. Ал. Стамболийски 215-217, придружена от попълнена Бланка за връщане или замяна на продукт.

 

Всякакъв опит за връщане на пратка различен от това да я изпратите с куриерска фирма до посочения адрес ще бъде отказан.

 

Не се приемат пратки изпратени към онлайн магазин modernkids.net с наложен платеж!

 

Не се приемат пратки върнати с Български пощи!

 

Всичики стоки се изпращат с опция за преглед и тест. Клиентът е длъжен да провери пратката си в момента на получаването й, в присъствието на куриера, който я доставя или съответния служител в офиса на куриерската фирма. В тази връзка рекламации отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламации, изготвен в присъствието на куриера или служителя на куриерската фирма. Магазинът не носи отговорност, в случай, че клиентът не е проверил цялостта на пратката и в последствие се установи, че тя е нарушена.

 

При възникнали допълнителни въпроси може да се обръщате към нас на посочения на сайта телефон или чрез формата за обратна връзка.